[Kraftwerk.HU] Re: Uj dal(ok)rol

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 26 Feb 2003 10:17:59 +0100

From: "Szathmari Gabor"
Sent: Wednesday, February 26, 2003 10:06 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Uj dal(ok)rol

> Azt szeretnem kerdezni, hogy az uj szamukat, amit a koncerteken
jatszottak, ki
> nevezte el Tango-nak? Vagy valaki kitalalta ezt a nevet es mindenki ezt
> hasznalja?
valahogy nem bírom azt a nevet. igaz kell 1 név.
mintha valahol olvastam volna róla hogy miért is tangó a tangó.

> Miert nem jatsszak a masik szamot az uj koncerteken? Az uj dalok nem
lettek
> kicsit kommerszek szerintetek?
mintha valahogy nem illene bele a többi közé...
de szerintem ha elobb jön ki albumon, jobb lett volna. már ismerosen
csengett
volna, jobban örültek volna neki. (volna, volna, volna...)
az 'airwaves2' (->figyeled a címet?) már ismerosen csengett és ugyanolyan
élvezettel hallgattuk mint a többit.