[Kraftwerk.HU] Re: Uj dal(ok)rol

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 26 Feb 2003 10:29:32 +0100

2003. február 26. 10.17 dátummal Powerplant ezt írta:

> valahogy nem bírom azt a nevet. igaz kell 1 név.
> mintha valahol olvastam volna róla hogy miért is tangó a tangó.

Lehet a ritmusa miatt lett ez a neve? En siman magam ele tudok kepzelni egy
spanyol tancospart

> mintha valahogy nem illene bele a többi közé...
> de szerintem ha elobb jön ki albumon, jobb lett volna. már ismerosen
> csengett
> volna, jobban örültek volna neki. (volna, volna, volna...)
> az 'airwaves2' (->figyeled a címet?) már ismerosen csengett és ugyanolyan
> élvezettel hallgattuk mint a többit.

kotozkodok :) Kicsit tucc tucc os szerintem, szoval olyan mintha valami DJ
csinalta volna valami diszkoban IMHO. Velemeny?

--
Szathmari Gabor
gszathmariomailbox.hu