[Kraftwerk.HU] nemzetkozi levlista - keres

youwine kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 14 Jan 2003 14:37:08 +0100 (CET)

Én még 2000-ben iratkoztam fel, és azóta nem tudok írni arra listára. A
muris az, hogy a lista, olvasni tudom, csak írni nem bírok rá. Aztán 2001-
ben nyitottam egy másik mail címet, és onnan is bepróbálkoztam: az
eredmény dettó ugyanez. Írtam az xmission-on keresztül az adminnak,
illetve az általam ismert e-mail címére is. Zéró válasz. Úgyhogy most
már sz*rok bele.

üdv
Tibi