[Kraftwerk.HU] Re: nemzetkozi levlista - keres

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 14 Jan 2003 22:12:35 +0100

From: "youwine"
Sent: Tuesday, January 14, 2003 2:37 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] nemzetkozi levlista - keres

> Én még 2000-ben iratkoztam fel, és azóta nem tudok írni arra listára. A
> muris az, hogy a lista, olvasni tudom, csak írni nem bírok rá. Aztán
2001-

mint azt olvasni tudod - megemlítettem ezt is...

amúgy nekem 1xercsak nem érkeztek a digest levelek.
babráltam az admin oldalon - jöttek 1-2 napig aztán semmi.
amikor megtudtam a koncertet júniusban, akkor iratkoztam fel
ezzel a címmel 'darabonkénti' levélre (az azonnali hírek miatt),
azóta nincs semmi gond (remélem).

kik járatják még közülletek?

a jahósra érdemes átmenni? (ill még azt is?) azt kik olvassák közülletek?