[Kraftwerk.HU] nemzetkozi levlista - keres

IKR Kecskemét (Molnár János) kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 15 Jan 2003 07:32:30 +0100

Akkor én már meg sem próbálom... :-)))
Csak azért sem, mert nem vagyok egy nyelvzseni! :-(((

----- Original Message -----
From: "youwine" <youwineofreemail.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Tuesday, January 14, 2003 2:37 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] nemzetkozi levlista - keres

Én még 2000-ben iratkoztam fel, és azóta nem tudok írni arra listára. A
muris az, hogy a lista, olvasni tudom, csak írni nem bírok rá. Aztán 2001-
ben nyitottam egy másik mail címet, és onnan is bepróbálkoztam: az
eredmény dettó ugyanez. Írtam az xmission-on keresztül az adminnak,
illetve az általam ismert e-mail címére is. Zéró válasz. Úgyhogy most
már sz*rok bele.

üdv
Tibi

Magyar Kraftwerk levelezőlista