[Kraftwerk.HU] Re: Yahoo lista

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 15 Jan 2003 10:31:02 +0100

From: "youwine"
Sent: Wednesday, January 15, 2003 10:01 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Yahoo lista

> Valaki kérdezte a Yahoo listát. Mivel nem volt moderátor, pár kötözködő
> barom szétk*rta a listát, gyakorlatilag mindenki átment az xmission-ra.
> Van még a Yahoo-s is, négyen-öten írogatnak kb. heti 2-3 levelet, de
> azok mind felkerülnek a másikra is.
én kérdeztem. de hogy már ott is kocsogoltek... az gáz.
nem arról volt szó inkább hogy mindenki el akar menni a xmissionról?

> Ja, amúgy az fosz felbukkant az xmission-on is, de ott van moderátor.
> Aki miatt se activer kolléga, se én nem bírunk ott kommunikálni.

kb mikor történtek ezek a dolgok?

azér az is gáz hogy a faq-ból kikerült a levlista... mivel már nem
megbízható
infóforrás...
pedig 1 nagyon fontos infóforrásnak kellene lennie.