[Kraftwerk.HU] Re: Yahoo lista

youwine kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 15 Jan 2003 11:30:30 +0100 (CET)

A Yahoo volt előbb, onnan mentek át az xmissionra. A Yahoo is
nagggyon köcccsög volt úgy 2-3 év előtt, ezért is szűnt meg,
gyakorlatilag.

Az xmissionról meg próbálják távol tartani azt barmot, pl. úgy. hogy új
bejelentkezőket nemigen fogadnak. (lásd activer és én)

Hogy az xmissionről hová lehetn még átmenni nem tudom. Egyébként a
világban forog még vagy 4-5 levlista.