[Kraftwerk.HU] Re: Re: eleCtric music - a'lat

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 19 Jul 2003 15:19:58 +0200

From: "A Tonal Diktatur"
Sent: Saturday, July 19, 2003 2:44 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] eleCtric music - álat

>  Micsodaaaa?
>  Rémááálooom?
nem. bocs. inkább sz_r.

> Igaz, orthodox kraftwerkes vagok, szigorú de
> igazságtalan. Ugyan teljességgel megértem a "rémálom" szó
> használatát, de kövezzetek halálra, nekem teccik az eleCtric music.

nem érdekel a kirándulása - nekem és sokaknak nem kell.
nem tehetek róla de pl pólmekkártnitól kiráz a hideg.
(különbenis kiaz?)

ez a sz_r mégis megvan és már párx meghallgattam.
akkor helyesbítek:
valóban elviselhető csak _messze_nem_ezt_vártam_többedmagammal.

(ne feledd ahogy lesz_roztad az uj tdf-et is...azért bátorkodtam így
kijelenteni)