[Kraftwerk.HU] Re: Re: erdekfeszito filozofiai irasmu TDF-rol!!!

activer kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 20 Jul 2003 01:57:48 +0200

Powerplant wrote:

> és pontosan azért sz_r sokaknak az új tdf mert mást várnak...
a THE MIX óta benne vannak a Kraftwerk-ben a dance-os, trance-os elemek.
Nem értem, hogy ezt az öregek miért engedik? Nem méltó hozzájuk!
Feltételezem, hogy mindez az új fiúk (Flür és Bartos utódok) hatása,
nekem NAGYON nem jön be. Sőt, zavar. Pl. a négyszámos tdf-en a
version3-ban (ez a 3:36 hosszú mp3-ban) 00:14-nál elindul egy borzasztó
cöcörgés, ami a leggázabb trance-t idézi fel bennem és rosszul vagyok
tőle: ilyen zenét csak agymosó kereskedelmi rádiókban sugároznak, nálam
meg ez szól...
A négy számból a version1 tetszik nagyjából, jó ez az öthangos motívum
(nagyon Ralfos), bár hiányzik még mellőle 120 másik hang (valami
átfogóbb, nagyívű szólam(ok)).
A version2 helyére azt a számot kellett volna tenni, amit cyberbob+tomek
hozott volna össze helyettük 1000x jobban 4 hét alatt a klingklangban,
mert ez ötlettelen, unalmas és ciki. Tudtok valami érdekes részt
kiemelni belőle?
A long distance version2 (7:44) egy keverék: az alapunalom mellett benne
van egy pici computerworld (az itt-ott megjelenő pulzáló háttéreffektre
gondolok), a visszhangok olyan exposak, de alapvetően azt érzem, hogy
nincs vége, nem értem mire akarnak kilukadni vele, befejezetlen valóban
és csak idegesít.
a version3-at meg hanyagoljuk talán, a Radio DJ-ben leadható, a doepfer
honlapon szerepelhetne a demok között

rontja a helyzetet a szöveg is, 4x meghallgatni ugyanazt ->
katasztrófálisan unalmas! Legalább nyomhatnák angolul, németül,
spanyolul is párhuzamban, mert ez egy nemzetközi verseny.

kb. 50x-es hallgatásnál járok, és nagy felüdülés (megkönnyebbülés) volt
az elmúlt napban az "elnyűtt" manmachine-t no és jó kis main stream
jellegű jazz-t hallgatni... kitisztult az agyam.

az is zavar, hogy az aranykor (74-86) anyagait nem tudom a háttérben
hallgatni, megfogják az ember figyelmét, ez a tdf2k3 meg simán szólhat,
elvagyok mellette mással...

(OFF az LGT-vel is hasonló az érzésem: a Zenevonat óta semmi jót nem
hallottam tőlük. ON)

Nagyon bízom abban, hogy a nagylemez fantáziadúsabb lesz. Meg ugye ott
van az a bizonyos másik valami, ami kb. 12 éve készül..., remélem, 40
éves fennállásukig megjelenik.

> az pl nekem jó... :-)
gondolom az autobahn a nem műanyag. igazad lehet.

version2-k: high-tech szupigagyi, az Eurosport se sokat nyomja... az
összefoglaló táblázatok mellett kb. 3 mp szól, aztán gyorsan más zene
szól...

> inkább """""tradíció""""" :-)
> ( a mix """""után""""")
korrekt megállapítások

Mit vártál? Szerintem a TEE-ben intellektuálisan a csúcsra értek, ezt
megtoldották a CW innovativitásával, számomra ez a Kraftwerk, ebbe a
83-as TDF tökéletesen illik.

> ez kicsit nekem is piszkálja a csőröm... a téma nem új.
> korábban volt szó itt hogy lennének új aktuális témák. (ott is beégtem
> a hozzá nem értésemmel... ;-) )

kiégés+lustaság
A kling-klangot átnevezhetnék teng-leng-nek

> a francokat. a zene nagyon tág. kinek mi.
> minden belefér. valakinek sz_r valakinek nem.
> itt is minden relatív.
Én a KW esetében dallamos zenének tartom egyebek mellett a
neonlights-ot, electric cafe-t, computerlove-t (az autobahn,
TEE+MetalOnMetal szimfóniákról nem szólva). Tudom, ez már nem az a
csapat, nem azok a hangszerek, nem az a világ, eltelt 20-25 év, de azért
ennyire ne legyünk "trendik" és minimalisták.

összességében kettest adnék a cuccra.

-activer