[Kraftwerk.HU] Teng-Leng

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 21 Jul 2003 18:31:06 +0200 (CEST)

> a THE MIX óta benne vannak a Kraftwerk-ben a dance-os, trance-os
elemek. > Nem értem, hogy ezt az öregek miért engedik? Nem méltó
hozzájuk!

 A Kw legjobb lemezei mind tánczenék voltak, csak talán nem annyira
direkten mint kortársai (Giorgio Moroder; Bobby Orlando; ) .Azóta a
táncolás még nagyobb direktséget követel. Szerintem a Robots a mixen
szinte jobb mint az eredeti, a Pocket calculator/Dentaku meg számomra
tökéletes (érdekes, hogy hangminőségre is kiemelkedik). Szerintem
nem az a baj a mixszel, hogy táncos, hanem, hogy bejöttek az eredeti
hangokhoz képest a műanyagabb megfelelőik így a fül fikáz és nincs
meg az a dramaturgia mint a legtöbb eredetiben. Érdekes, hogy a Mix-
re írt új témák szerintem tutik (C.Love eleje; Pocket C. és TEE új
dallamai)

> jó ez az öthangos motívum
> (nagyon Ralfos), bár hiányzik még mellőle 120 másik hang

 A boing boom Tchak-ban is 6; 4-hangú a dallam és milyen telitalálat.
(Csak kár, hogy az orgona hangnak a lecsengése nem hosszabb)

> a version3-at meg hanyagoljuk talán, a Radio DJ-ben leadható, a
doepfer > honlapon szerepelhetne a demok között

 Még szerencse, hogy nem Doepfer készülékeken nyomták, mert az
lenne a vég. (Iszonyat szutyok hangzású kiüresedett alaphangú
gépekhez adták a nevüket, mintha nem ismernék a történelmi szintiket)

>Legalább nyomhatnák angolul, németül,
> spanyolul is párhuzamban,

 Jó ötlet

> (OFF az LGT-vel is hasonló az érzésem: a Zenevonat óta semmi jót
nem > hallottam tőlük. ON)

 Én még előtte sem. Na ez csak vicc volt. Nekem már a zenevonat sem
tetszett.

> gondolom az autobahn a nem műanyag. igazad lehet.

 Computer Worldig full analóg, a C.W. 99% analóg; a TDF83 15% digital;
az El Café 99% digital. Csak a TDF2003-ra mondom, hogy műanyag, ja
meg az EXPO gyors változatának a basszusának a szűrője amin
átmosódik az az éles hullámforma. (Ez a basszusjelleg a 80-as év végi
Acid House-ban kb. fél év alatt kihasznált lett, de a Kraftwerk akkor nem
ért rá a világi dolgokra, nyílván a stúdiójába volt bezárkózva, és vadul
dolgoztak....)

> Mit vártál? Szerintem a TEE-ben intellektuálisan a csúcsra értek, ezt
> megtoldották a CW innovativitásával, számomra ez a Kraftwerk, ebbe
a > 83-as TDF tökéletesen illik.

 A dallam szuper, de a szám fele nekem nem egészen tetszik. Egyrészt:
a keverés és a hangzás száraz, a ritmikus rész meg nem hoz annyi
feszültséget, hogy ennyi ideig nyomják. A biciklis effektek karcsúak. A
téma egy CW után földhözragadt, lásd: előző irásom amiben
részletezem ezt. Ezt akkor így éreztem, amikor 1983-ban megvettem a
maxit a szarvascsárda téren. Vigyázat! Több mixe van, kérdés ki mivel
ismerte meg.

> kiégés+lustaság
> A kling-klangot átnevezhetnék teng-leng-nek

   It's a Ping-Pong Produkt